Welkom op onze reisblog!

21 mei 2022 - Vlissingen, Nederland

Wat in 2020 begon als een idee, werd in de loop van de tijd uitgewerkt tot een echt plan: een fietstocht van Duitsland naar Noorwegen! Een tocht van ongeveer 1500 kilometer langs de Noordzeekust van Duitsland en Denemarken. Bij Hirtshals, Denemarken, maken we de overtocht naar Kristiansand in het zuiden van het mooie Noorwegen. Daarna volgt de laatste, en waarschijnlijk de zwaarste etappe naar het huis van Barbara en Edwin in Vradal in de provincie Telemark. En dan....een week de mooie omgeving van Vradal wandelend verkennen.

Drie weken fietsen, drie weken kamperen, drie weken vast soms ook afzien, maar ook drie weken genieten van een geweldig fietsavontuur. En dat willen wij met de thuisblijvers en andere mensen die het leuk vinden ons te volgen delen. Vandaar dit reisblog. Op deze blog kan je onze dagelijkse fietsavonturen met ons meemaken. Ook zullen wij uiteraard foto's van onze tocht in deze blog plaatsen. En de route die we fietsen? Die kan je op deze manier goed volgen.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Tot op onze reisblog!

Hartelijke groet,

Barbara en Claudia

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    18 mei 2022
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Jannie:
    Succes het is zo ver.
    Geniet er van
  3. Jannie:
    1 juli 2022
    Goede reis,en misschien een beetje wind mee.
    anton
  4. Robert:
    Veel succes dames !
  5. Krasi en Patrick:
    1 juli 2022
    Veel succes en een fijn avontuur toegewenst
  6. Sven:
    2 juli 2022