Dag 26 - Verjaardagsfeestje

28 juli 2022 - Vråliosen, Noorwegen

27 juli, Barbara haar verjaardag. De ochtend begon al vroeg met een verjaardagsdansje op het liedje Celebration van Earth Wind & Fire 🥳 Een feestdag met leuke ideeën voor de middag. Maar eerst moest er nog een ochtendje worden gewerkt. Ik weer boven achter de PC, Edwin weer beneden aan de eettafel. Ergens in de afgelopen dagen kwam ik er pas achter dat Edwin zijn werkplek voor deze week aan mij heeft afgestaan. Top en ontzettend bedankt! Fijne werkplek en heel fijn om zo nog een week van Noorwegen te mogen genieten

We mochten tot 10 uur werken, want het was koffietijd. Met een echte verse door Barbara zelf gebakken appeltaart.

IMG-20220728-WA0000

Buiten in de zon op het terras even een koffie break met appeltaart. Smullen en wat een werkplek! Daarna weer aan de slag tot de lunch. PC uit, lap top dicht en weer even vakantie. Leuke plannen voor de middag hadden we. Eerst een lunch met blije eitjes en daarna het water op.

20220727_124845

Althans, als we de boot in het water hebben. Want dat moest eerst gebeuren. De boot staat beneden in het hytterpark. Enthousiast stapten we in de auto om beneden de boottrailer aan de boot te koppelen. Dachten wij. Beneden aangekomen meldt de auto dat er linksachter een zachte band is. Nee toch. Niet nu. Maar ja hoor, de band is plat. En daar valt ons vaartochtje in duigen. De band moet eerst worden geregeld. Thuiskomertje er onder en hop naar Vrådal voor het Bill werkstatcenter.

20220727_140247

Maar helaas, wegens vakantie gesloten. En tja, dan sta je toch in een soort middle of nowhere. Maar gelukkig, er is Volvo ondersteuning. De centrale wist ons te vertellen dat in Kviteseid, 13 kilometer van Vrådal, een autobedrijf zit en ook open is.

20220727_145121

Niet geheel onbelangrijk. Daar is de band gemaakt en konden we weer naar huis. Maar inmiddels was het al laat in de middag. De boot in het water laten en dan nog varen, dat kon morgen ook nog. Thuis wijntje, BBQ en hebben we toch nog Barbara haar verjaardag gezellig afgesloten.

IMG-20220728-WA0005

1. Yvonne De Wolf:
    28 juli 2022
    Oh jeetje, dat was wel weer pech van die band, maar gelukkig hebben jullie er toch nog een leuke dag van gemaakt! Nog gefeliciteerd Barbara! X
  2. Ineke:
    28 juli 2022
    Alsnog gefeliciteerd Barbara, een beetje pech, maar toch weer een leuke dag.
  3. PETRA:
    Heerlijk appeltaart 😋. Lekke band, hoe kom je daar nou aan 🥴